dinsdag 19 juli 2016

Teveel voor een week............

Soms kunnen alle dingen die je in een week meemaakt wel eens teveel zijn....ook de mooie dingen.
Een hele week ecoprinting met Irit Dulman in Dories Fiberfusing en wat ben ik blij dat mijn vriendin Yvette erbij kon zijn, al was het maar voor een middag.

Ik heb vreselijk veel geleerd van Irit en heb tegelijkertijd geleerd dat ik eigenlijk alleen maar in de natuur wil leven. Dat kwam door een nachtenlang oponthoud in Marie-Jose's B&B waar ik niet dichter bij de natuur had kunnen  zijn.







En toen...................na gekust te zijn door een koe had ik een heel fijne avond in mijn tuintje, tussen de kruiden en kaarsjes, met een lieve vriendin en zij vond mijn pasta ok. Daarna ervoeren we van de geboorte van Tomas, wees welkom in deze wereld Tomas, het moge je goed gaan en nu ga ik naar buiten de volle maan van juli begroeten.....................









5 opmerkingen:

  1. Wat een fijne en goede berichten!!! Geniet van de maan.
    Dag, Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd een heel fijn bericht! Lieve groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je staat er mooi op met Yvette, Martine ;-) (en Dorie)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leven in de natuur! jij doet dat als je JIJ bent.
    het was fijn om effies te knuffelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je klinkt alsof je op een wolkje zweeft, martine! ;-)
    veel plezier en een fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen