dinsdag 10 december 2013

The 7e moon

Wat een mooie dag vandaag, de zon lokte me naar buiten en ik heb een lange wandeling langs de maas gemaakt.
En zoals de zon vanmiddag lokte deed de maan dat vanavond. 6 Manen zijn inmiddels klaar voor mijn blue moon coat en ik begon aan de volgende. Ik ging even naar buiten om mijn spieren te strekken, als je urenlang zit te borduren is dat wel nodig. Wat ik daar zag was spectaculair, zie ik zeldzaam in mijn tuintje. Er was een ongelooflijk mooie sterrenhemel. Ik kreeg een beetje het gevoel alof ik in de eeuwigheid kon kijken. Dat gevoel beviel me ook wel. Toen ben ik dus weer gaan zitten borduren............... Ik weet nog niet wat ik ervan vind maar het weerspiegeld wel totaal het gevoel van vanavond.
Today was a wonderful day. The sun loured me out in the morning for a very long walk along the river Maas and at nightfal there was a wonderful starry night. Not seen very often this time of year in a city.Then, as i came in to stitch the moon and stars i did this with this music. Love it so much.
https://soundcloud.com/joplins-potion/the-moon-1

8 opmerkingen:

  1. Gisteren was het zeker een mooie heldere dag! Wat wordt de jas mooi, wat fijn als je je gevoel zo kunt uitdrukken in iets tastbaars :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Martine...gisteren met het lopen met de honden, kijkend naar de maan en sterren , moest ik aan je denken....zo vol liefde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan waren we in gedachten bij elkaar Yvette want ik dacht aan jou bij het borduren.....

      Verwijderen
  3. deze kan ook bij de stars from/for Jude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is a magical cloth Martine...sparkling and spirit filled.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is méér dan een 5-sterrenwerkje, martine! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi....Door naar je borduursels te kijken begrijp ik al helemaal hoe fijn je je gevoeld moet hebben toen je daar in de donkere nacht stond te genieten van de sterrenhemel...Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, yes, wonderful stitching. May your holiday season be filled with many stars and much joy!
    best, nadia

    BeantwoordenVerwijderen