dinsdag 17 december 2013

Blue moon again

Het thema van deze volle maan is loslaten. Loslaten van het beperkte en je open te stellen voor het onbeperkte. Deze volle maan komt niet elk jaar voor. Slechts 7 keer in de 19 jaar wordt er een dertiende volle maan ingevoegd. Dit is het geval als er een volle maan tussen 10 en 20 december valt.
Ik heb inmiddels 10 van de 13 manen klaar en zal de andere 3 nog tijdens deze blue moon, tot nieuwe maan afmaken. Het werk heeft 4 jaar gerust en dat is wel lang genoeg.

During this blue moon i'm going to finish the last of the 13 moons so i can start working on the coat. Its 4 years ago i started this , too long.

9 opmerkingen:

  1. Wow! a 13 moon coat will be totally magic Martine, who knows where it will take you ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne feestdagen Martine.
    Felices Fiestas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    De uitroepingstekens dat is op z'n Spaans ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spaans: ik probeer het maar eens Wim: Feliz Navidad y prospero Ano.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martine
    Wat leuk en speciaal dat ik jou vanmiddag mocht ontmoeten.
    Ook bij jou is veel te zien op je blog.
    Ik ga ne er een dezer dagen eens goed voor zitten en je blogpostem eens doornemen.
    Mooi thema van deze post volle maan met het thema loslaten, spreekt me zeer aan!

    Fijne Feestdagen en een inspirerend en kleurrijk 2014 toegewenst!
    Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Martine , ik vind ze allemaal prachtig en vooral het verhaal erbij !
    Het is nog maar een kleinstukje van deze kerst maar ik hoop dat je het fijn hebt !
    Liefs van ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Martine,

    Een bijzonder fraaie serie manen.
    Ik kom je even een fijne jaarwisseling toewensen en een Happy New Jeer!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen