vrijdag 1 november 2013

Nu kan de winter beginnen

Kijk wat de post vandaag voor mij bracht.........heerlijk warme en kleurige wintersokjes. Voor mij gebreid door Pegg. Ze kent mijn kleuren en heeft ook nog geborduurd over de blaadjes. Mooi he?
Handknitted for me by Pegg........she's the best knitter!
en ze passen helemaal perfect.
They fit perfectly.

Zouden ze mij ook passen?
Would they fit me?


Nee maar ze zijn heerlijk zacht en als Martine er een keer niet is verstop ik ze in mijn mandje...........
Dont fit but they'r lovely. I'l take them away as soon as she's out of the house.......

7 opmerkingen:

  1. Zo kom je de winter zéker goed door Martine !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi cadeau, zo knap gemaakt, wat waardevol om deze te mogen dragen, lekkere warme voeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en je zei dat Peggy niet meer breide....weer jaloersssssssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij zult geen last van koude voeten krijgen, Martine, met deze prachtsokken.

    ***

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Martine,

    Een bijzonder fraai paar sokken en beentjes natuurlijk ook!

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kadootje, martine!

    lekker warm en ze zien er nog fantastisch uit, ook! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn inderdaad prachtige sokken! Je kat is er ook wel blij mee zo te zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen