maandag 9 september 2013

Preparing

Raar he, die rolletjes maar ik ben er heel blij mee. Ik gebruik deze laatste zomerdagen om prints te maken op textiel en papier die ik straks ga gebruiken in boeken. I'm using those summerdays preparing textiles and paper to use later in my books.
Ze zijn mooi geworden en ik heb er inmiddels al een hele stapel van gemaakt, dit zal straks mijn troost zijn als de dagen korter worden. Yes i'm satisfied with most of my prints.

Omdat ik de prints op verschillende manieren maak zien deze er heel anders uit. Over een paar dagen zijn ze droog en wachten dan rustig af tot ik ze gebruik. Some more days and they'll be dried.
Venus was erbij en zei dat het goed was.................
Venus said...........its ok!



8 opmerkingen:

  1. jouw werk doet mij denken aan fossielen, martine, maar dan op doek? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, Martine, die verschillende prints.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Martine mooi om te zien
    de prints die uit eindelijk op de doeken
    zijn gekomen....
    En Venus ja die heeft het goed gekeurd
    dat is te zien.
    Een groetje Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die snoet...zo innerlijk vergenoegd!
    Martine echt ik heb hulp nodig bij mij wordt het pap

    liefssssssssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. komt allemaal goed Yvetteke.....hulptroepen zijn in aantocht!

      Verwijderen
  5. Interessant "The making of" te zien.
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen