donderdag 14 juni 2012

a room with a view

een heel bijzonder kamertje in het oude klooster Regina Mundi in Genk
met zicht op de vroegere kapel. Nu natuurlijk niet meer in gebruik maar de prachtige ramen zijn er gelukkig nog en mijn kamertje kijkt daarop uit. Is dit geen mooie plek voor een Godin?
gelukkig had ik hulp bij het installeren
ik blijf liever met mijn voeten op de grond
de foto's van mijn beide werken moeten in een volgend blog.
I was very happy with this room to show my work in the old convent Regina Mundi in Genk. Its really smal (every student got his/her own little room) but has a good atmosphere. So good to have sons, sometimes they'r really useful. I rather stay with my feet on the ground. Next time i show pictures of my work.


4 opmerkingen:

  1. Eager to see more, interesting space for your long and anxiously waited (by me) Goddess piece!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh,Martine wat spannend allemaal. Veel succes! hartstikke leuk voor jou en een prachtige plek voor de Godin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Martine,een mooiere plek had je niet kunnen wensen.
    zo zie ik ook het bijzondere kamertje.
    Ik kijk uit naar de Godin waar het allemaal om gaat.
    Succes
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen