maandag 2 april 2012

Textiel Theater Textiel

Gisteren was ik bij de feestelijke opening van de nieuwe expositie in museum de Kantfabriek. Het was een kleurrijk gebeuren dat opgeluisterd werd door zangers van Venrode.
Tot 7 oktober is deze expositie te bekijken, van schets naar kostuum. Ze loopt samen met de Floriade die dit jaar plaatsvindt in mijn stad. Als je naar de Floriade komt deze zomer kom dan zeker ook even naar Horst, een bezoek dat echt de moeite waard is.

Aan de tentoonstelling zal ik nog meer aandacht schenken de komende tijd en wil alvast verklappen dat ik samen met de studenten van de academie Genk ook een kleine bijdrage geleverd heb.


Yesterday i attended the opening of a new exposition in museum de Kantfabriek.  A very festive happening from now till october 7. This show concurs with the Floriade 2012 the World Horticultural Expo who is organized in my city this year. As soon as i have more foto's i'll show them but here i give you  a sneekpeek of small works from the students of academy Genk and i. Guests of the museum have to search for them in the chest of drawers.

6 opmerkingen:

  1. Martine, wat leuk!
    Wat is jullie bijdrage?
    de jurk?
    en als jij mij geluk stuurt, stuur ik het met rente terug
    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n expositie in theaterkostuums. Ben dol op 'dat soort' kledij.
    Helaas een beetje ver uit de buurt voor mij.
    Momenteel ben ik op zoek naar een pandjesjas. Mijn 'oude' is versleten.

    Ben benieuwd naar je (jullie) bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat lijkt mij een heel boeiende tentoonstelling, martine!

    zeker als jij een bijdrage geleverd hebt! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt wel een handleiding nodig bij dit opbergsysteem ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Martine,mooi als je aan de zelf tentoonstelling
    hebt mee gewerkt.
    Maar we krijgen vast nog wel wat te zien van jou mooi bijdrage.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOw...ben heel nieuwsgierig naar jouw bijdrage. En kostuums...ik ben er dol op. Vooral theatrale jurken!!! Mooie foto's!!!! Wens jou hele fijne paasdagen lieve Martine!

    BeantwoordenVerwijderen