vrijdag 10 februari 2012

All kinds of friends





Lately i hear/read people talking of friends, all kinds of friends. Blog/FB/Internetfriends and how real they are. I dont know of your friends but must tell you.... some of my very best friends i met via the internet. Allmost impossible to have met them without it.  Let me introduce you to them..........

This is my dear friend Y. Overwhelmed by her emotions now and then but always by her creativity that is to much for her. It is for some people. Y. i love you........... I did the painting myself.
This is D. the beautiful, always dressed in the most special silk/felt garments. In our latest conversation she said: " dont i ask to much from you?"     What you ask my dear is nothing  compared to  what you give! D. i love you...............
They  came to celebrate my birthday 11-11-11 a day i'll never forget and brought ecodyed presents, some of them  i'll use in my Goddess project. 
Internet friends..........i love them. Next time i tell you about international friends.

Een pakje uit Frankrijk was de aanleiding tot deze blogpost. De tranen lopen over mijn wangen van geluk over mijn vriendinnetjes. Niemand gaat mij ooit nog vertellen dat E-friends niet belangrijk zijn. Voor mij wel, dat kunnen jullie hier zien. Volgende keer meer over internationale vriendschappen.

13 opmerkingen:

  1. internet is een wonderbaarlijk medium.

    vriendschappen komen op een totaal andere manier tot stand dan irl.

    het schilderij dat jij van y gemaakt hebt is schitterend, martine!

    fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha martine,het is heel wonderlijk dat
    dat zulke vriendschappen je heel dierbaar worden
    Je voelt het in het schrijven dat je met iemand
    een bijzondere klik hebt.Je schildering mag er zijn.
    Lieve groetjes
    en een fijn en gezellig weekend.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent uiteindelijk ook overgegaan naar blogspot, zie ik.
    Keek nog even naar jouw weblog en zag tot mijn verbazing dat je met oud/nieuw nog wat tekst erop hebt gezet.
    Hoe kom je in je weblog?
    Ik zou een en ander willen bewerken aldaar maar op geen enkele manier krijg ik toegang. (net als dat ik alle reacties kwijt ben.)

    Dit blog ziet er, zoals vanouds, weer fraai uit!

    ***

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank Es.
      Op mijn oude blog kon ik wel inloggen en plaatsen maar geen foto's en ook de lay out niet veranderen. Daar heb ik een heleboel over gemaild maar kreeg steeds dezelfde domme standaardantwoorden waar ik niets aan had.
      6 maanden wachten vond ik lang genoeg, nu ga ik hier door...........
      XXXm

      Verwijderen
  4. Wie had dar ooit kunnen denken ;-)
    It's fun, it's exiting, it's a new way of life :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben nog steeds super blij dat ik jou via int. heb leren kennen Martine!!
    Volgens mij al weer heel wat jaartjes geleden.....Liefs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, on this day I also had a celebration, not my bithday though. Happy Belated Birthday my friend.

    xt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie lieve post Martine. En het is waar ik heb een paar (internationale) vrienden op het net gevonden die ik nooit in het echt heb ontmoet, maar waar ik wel mee mail enz... Ze zijn me even dierbaar als mijn vrienden in het 'echt' en het zijn zeker echte vriendschappen.
    ik ben ook blij jouw te kennen via het www Martine. :-)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Martine, ik heb je ook weer gevonden. Ik heb zelf goede en minder goede ervaringen met e-vriendschappen en een goede buur blijkt vaak toch fijner dan een verre vriend, maar het KAN zeker anders. Dat zie je hier ook weer :)

    BeantwoordenVerwijderen